11 september 2019

Nostalgi och nöjd

För ett år sedan var det visst "feber in da house" & jag läste Fredrik Backmans "Vi mot er".
Minns du vad du gjorde för ett år sedan?

Just nu har vi bara småsviter kvar av förkylningar och jag läser "Sömnlös på Manhattan" av Sarah Morgan.


Är så glad att jag har lyckats hålla den är bloggen vid liv i så många år. 11 år för att vara exakt. Visst har det nästan behövts lite hjärt- & lungräddning emellanåt, men jag vill inte ta farväl riktigt ännu. Men det är en sådan skatt att kunna se tillbaka, att kunna kolla upp olika händelser genom åren när minnet kanske sviker och att kunna se hur barnen har växt och förändrats. För man glömmer ju så fort!

3 kommentarer:

Mina sa...

11 år är verkligen lång tid. Bra jobbat och stort grattis ❤ Jag har bloggat i bara 4 år och i bland är det verkligen tufft. Ser fram emot många fler år ❤

Fnulan sa...

11 år är jättelänge!!! Vad kul att kolla ett år tillbaka!! Det ska jag göra!! Kramen fina

Amanda Kanterfors sa...

Har du bloggat i 11 år!? oj så länge har inte jag bloggat än men det är kul och se tillbaka på vad man har gjort :)