02 september 2009

Sol, pool och shopping

Har en skön semester och tar lite bilder, umgås med våra härliga vänner, äter god mat, badar i poolen, shoppar lite och bara njuter. Så jag prioriterar inte att sitta med makens laptop i knäet för tillfället... Därav lite bloggtorka här...

Har dock en del bilder och annat att lägga in, så det blir nog en hel del inlägg i helgen när jag kommit hem :-)

Igår blev det poolen halva dagen och sedan lite mer scrap-shopping :-) Dagen idag blir ungefär likadan, sol och bad halva dagen och sedan lite butiker igen. Finns en butik som heter IPArty, och den måste man ju bara besöka!!!

Nu ska jag njuta lite av solen :-)

7 kommentarer:

Miafia sa...

Det låter underbart och klart du inte ska blogga när du har det så bra. Ser fram emot bilder sen när du får tid att sitta ner. En sak i taget så blir det bra! :-)

Ha det så underbart over there!
Kramar

Frida sa...

Låter precis som en semester ska vara, avslappnande.
Jag har tyvärr problem med min länkning, mne så fort den är på G igen lovar jag att länka till dig.
Ha en jättebra semester.
Massor av kramar<3

Ingela la la sa...

Det låter som paradiset!

Kram

Wojtan sa...

Gud så underbart det låter. Jag börjar redan längta efter semester och längtar massor efter en pool, sol, och goda drinkar.

NJUT!

Kram

diana sa...

Underbart det låter, blir riktigt avundsjuk!! =) Här regnar det, riktigt höstväder! Har tävling i bloggen nu - var gärna med! =) Kram söta

Jessica sa...

Låter gottigt vännen! Bra att du släpper dator-kravet. Slappa bara!!! Kram Jessy

irin sa...

åhhh vännen passa på & njut ordentligt & ladda upp med en massa solenergi för här hemma är det höstrusk just nu!
Det ska bli spännande att få semesterbilderna!
kramar