30 augusti 2009

Vaken och tiden går

Klockan är typ åtta på morgonen här i Tyngsborouhg och det är bara jag och L vakna. Vilket vi varit sedan klockan 6. Jag gick och la mig vid halv tolv, somnade kanske vid tolv och vaknade igen vid två och undrade var J tagit vägen. Somnade om igen vid tre när maken behagade komma hem från puben så ni kan ju räkna ut att det inte blivit mycket sömn. Undrar om jag kommer att vara på toppenhumör idag? Undrar om jag kommer att ha mängder med tålamod? Jag hoppas ju det. Idag är det ingen vanlig dag. Idag är det vår första bröllopsdag :-)

Ett år. Det har gått rysligt fort. Jag älskade min möhippa och jag älskade mitt bröllop. Och jag älskar så klart min kära man och dotter!


Du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
Alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge

För du är där när ingen ser mig
Du är där när stormen yr
Du är där när natten skrämmer
Och du är där när dagen gryr
Och jag vill alltid ha dig nära
När som åren läggs till år
Och vad livet vill oss lära
Är att framtiden är vår



Förtydligande: Texten ovan är från Sonja Aldéns "Du är allt" som vi hade som en av låtarna under vår vigsel.

10 kommentarer:

Veronica sa...

Grattis på bröllopsdagen!

Ingela la la sa...

Fint skrivet!
Hoppas ni får en fin dag.
Grattis på bröllopsdagen :)

Kram

Jessica sa...

Grattis på 1åriga bröllopsdagen!!! Det var en helt fantastisk dag även för oss som fick vara med! Jättekul :)

Frida sa...

Vilken jättefin text!!!
Förstår om du inte varit på topphumör idag för vem skulle vara det efter en sån natt!!!
Hoppas att du iaf får en bra måbdag.
Jag har länkat till dig från min sida hoppas att det går bra.
Massor av kramar<3

CharmKatti sa...

Va?!?
Har det gått ett helt år?
Fattar ingenting!
Jag har läst alla inlägg fårn Boston nu på ett bräde, kan kommentera hur mycket som helst. Men vi kan väl höras när ni kommer hem?

Många kramar
Katti

Veronica sa...

Grattis grattis och tack för den fina festen förra året, det var lyckat. Tyvärr kunde vi inte stanna hela kvällen på grund av en skadad hand, men tur att vi inte missade hela kalaset. Ha det toppen. Kramar

Miafia sa...

STORT GRATTIS till er!
Ska ta och läsa ikapp allt du skrivit ikväll. Är ju nyfis på hur ni har det over there.
Kramar

Elin - Ett hus till oss sa...

Den låten och texten är verkligen fin. Så härligt att ha den på bröllopet! :)

Ha en fin måndag!

Rebecca sa...

Stort GRATTIS på er bröllopsdag!
Hoppas tålamodet hållt sig och att du njutit av er första bröllopsdag.

Jag lovar att inte avslöja något när du sitter på ett plan och inte kan läsa, jag väntar hihi.

Massor med kramar
Rebecca

HUSnrNIO sa...

TACK:) Visst är det svårt att få tiden att räcka till... Blir lite då och då och allt som oftast på tok för lite sömn... Grattis på er stora dag så här lite efteråt. Hoppas det blev en bra dag för er.