20 november 2019

Dags att flytta?

Har suttit några dagar nu och funderat på att flytta den här bloggen.. Känner att Blogger gjort sitt, det utvecklas inte, finns inte stöd för mobilbloggning och den senaste tiden har jag fått veta att det kommer upp märkliga virusvarningar och annat när man försöker ta sig hit. Det går inte att kommentera från mobil för det är bara massa konstiga bildverifikationer som man aldrig kommer förbi och ibland går det inte att kommentera alls utan kommentaren bara försvinner ut i tomma intet...

Så det är väl dags... Men det känns jättejobbigt - har ju bloggat här i 11 år nu! Vet hur det funkar och allt känns väldigt bekvämt. Och tänk om alla innehåll försvinner om jag flyttar.. Man vet ju aldrig, saker kan försvinna vid en flytt... Eller så kommer allt gammalt innehåll att se supermärkligt ut med en ny design och nya storlekar på bilderna osv. Puh, ja, det är en del att tänka på!


Hoppas att du följer med mig till min nya adress. Om och när jag vågar trycka på knappen...

Nu är det dags att krypa till kojs. I renbäddad säng! Love it!

Inga kommentarer: