02 oktober 2019

September



Lite osäker på vart september tog vägen faktiskt... men det är väl dags att sammanfatta vad vi hann hitta på under "månaden som försvann".  En del blev det visst ändå... 

♥ 3 av 4 i familjen åkte på förkylningar...

♥ Vi har käkat mycket smoothie bowls till frukost :-)

Världsmiddag med tema Egypten

♥ Var i Malmö och såg Ola Salos show  - It takes a fool to remain sane

♥ Såg Downton Abbey på bio, en annorlunda men trevlig AW med Torsdagsklubben en tisdag, ha ha!

Helg i Göteborg med Hardrock, shuffleboard och heldag på Liseberg för hela familjen. Mysigt!

Innebandycup för R, och mig som hejarklack :-)

♥ Mycket kalasande för R, jag började på hundkurs med den fluffiga och var på en överraskningsmiddag medan J har varit mycket på resande fot.


Nu har oktober börjat och vi får väl se vad som kommer att hända under denna höstmånaden :-)

18 kommentarer:

Hannas krypin sa...

Håller med om att september försvann fort. Vad mycket roligt ni gjorde. Ola Salo skulle jag gärna se live!

Anna svensson sa...

Dem dära smoothie bowls har jag alltid velat prova! Har du något bra recept att dela med dig av? 😊❤️

Emschen sa...

Vilken månad ni har haft!
Här har det varit massa innebandy och mer lär det bli under oktober.

Fibrolivet sa...

Jag önskar att jag hade gått och sett Ola Salo också... har förstått att det var riktigt bra. Hoppas oktober blir lika innehållsrik men utan förkylningar förstås

Mina sa...

Låter som en riktigt härlig månad. Tycker det är så roligt att se tillbaka på månaden som gått och reflektera över vad som hänt. Världsmiddag med tema Egypten låter väldigt spännande

Becka Lindhe sa...

Åh, du har ju hunnit med mycket fint i September!
Minns knappt vad jag gjort i September, men vet att det har varit en kämpig månad! :(

https://nouw.com/jenny8816 sa...

Ja, tiden går verkligen fort. Skrämmande :) Men ni verkar ha haft en fin månad, förutom förkylningarna då. Kram

Maria sa...

Låter som du hann med en hel del i september :)

Lillan Kind sa...

Det ser ut att ha varit en riktigt bra månad bortsett från förkylningarna😊 Vilken intressant världsmiddag med tema Egypten! Jag skulle gärna vilja gå och se Ola Salo, och en dag på Liseberg skulle också sitta fint😊

Madde sa...

Ni har ju gjort massa saker i september :-) Kände samma sak, vad har man gjort i september och kom på massa roliga saker,

Fnulan sa...

Jisses vad det har gått fort!! Men du, det är så roligt att du kommit igång och blogga för jag har ju läst det mesta av det där. BRA!!!!

Marie Karlsson sa...

Vad roligt att ni varit i götebord och vårt sept har också varit förkylt och hela familjen

Fröken Rödlök sa...

Det låter som att du har haft en mycket trevlig månad, även om den gick över fort =)

Jessica sa...

Men wow vad kul med Ola salos show älskar verkligen han och The ark måste ha varit så grymt att se😍😍

Amanda Kanterfors sa...

Du har verkligen hunnit med mycket i september men mycket roligt förutom förkylningen då. :)

Yela sa...

Helt otroligt att hela september redan gått! Låter iallafall som du fått en fin månad förutom förkylningstider då :)

Åse sa...

Alltid intressant av att se vad varje månad har att erbjuda😁

Sandifighter sa...

Så mycket kul ni har hittat på under oktober. Tycker alla gör så mycket och här ligger jag och blir aldrig bättre känns det som. Det kommer väl så småningom ❤
Låter som ni hade en urmysig september ❤