20 mars 2019

Lite vårfärg

Efter flera veckor med baciller som verkar hoppa fram och tillbaka mellan oss i familjen så kändes det extra skönt med en uppfräschning hos min frisör idag. Sist jag var där med R så berättade hon att hon hade en plan för mig, och utan att riktigt veta vad hon tänkte så hakade jag på! Det är ju bara hår, går alltid att ända om det inte känns bra :-)


Och efter att ha fått hjälp av mamma med både hemanent :-) , rakpermanent och färgning under många år av min uppväxt så är jag inte direkt rädd för att testa saker med håret :-) Och idag blev det lite ljusare slingor och uppljusning.

Nu är jag redo för en helg med både middag hos vänner, kalas hos barnens kusin och kalas för R med ett helt gäng kompisar. Eller, det sista vet jag inte om jag är redo för, men det ska nog lösa sig det också, ha ha!

Inga kommentarer: