01 juni 2018

Fredagsstatus

Den här helgen finns det mycket kul att se fram emot!

Ikväll är det skaldjursbuffé med goda vänner, imorgon är det barndop och på söndag är det konsert med Joyvoice. Solen skiner fortfarande, jag ska välbehövligt fixa naglarna idag och R var nöjd med sin matsäck han fick med sig på dagens utflykt.


Mindre kul är kanske att J åker till Kina igen i helgen. Eller att doppresenten som jag beställt på nätet inte kommit ännu, även om företaget försöker säga att de skickat den redan i onsdags. Njae, känns inte helt trovärdigt då jag inte får upp något på trackingen när jag söker. Och att leveransbekräftelsen skickades 22.40 igår kväll när jag 10 minuter tidigare skrivit att jag ångrar min order, att de inte behöver skicka den... Så nu blir det en extra resa idag för att lösa doppresenten på annat håll. Meen, jag får se det positivt, en timme i bilen så jag kan öva på låtarna till konserten på söndag!

Har mycket att fixa idag så det är lika bra att köra på! Andra maskinen tvätt ska hängas nu och sedan ska det skrålas i bilen!

Fredag vänner, fredag!

Inga kommentarer: