29 maj 2018

Majutmaningen


Ja vad har jag då testat i maj som jag aldrig testat förut?
Igår var jag tex kubb-general för ett gäng från 17 olika länder - det har jag aldrig gjort förut :-)


Till min hjälp hade jag assistent R och vi satte upp alla "planerna" med tumstock och stor precision! Visste på ett ungefär vad jag skulle säga men det är inte helt lätt att förklara allt på engelska, ha ha. Vad heter kubbplan liksom? Trots att det inte gick helt enligt plan så gick det ändå bra och vi lyckades få fram ett vinnande lag.


Jag fick mersmak för kubb, något jag inte spelat på många år. Men det blir förhoppningsvis lite kubb i sommar. Man kan ju lika gärna sippa på ett glas bubbel när man står på en kubbplan som när man sitter och hänger, eller hur? 

I januari testade jag sånglektioner, i februari åkte jag skidor i Österrike & åkte golfbil på flygplats, i mars åkte jag svart skidbacke och i april körde jag en UTV.

Har du testat något nytt den här månaden?

Inga kommentarer: