11 december 2014

Lucka 10 i kalendern

Lucka 10 i adventskalendern visar en bild på mitt "favoritplagg" just nu.

Plagg och plagg. Eftersom det var min födelsedag igår fick jag en fin present av maken & barnen så de här fina öronhängena får bli mitt favorit"plagg".

Jag byter inte öronhängen varje dag. Jag byter oftast bara när jag klär upp mig för fest. Annars kör jag samma för det mesta. Klocka, vigselring, öronhängen och så lite armband till det :-)


Imorgon blir det några öronhängen med lite mer bling i. Det är dags för julbord med jobbet. Fast först måste jag kurera mig ordentligt, har åkt på J:s mancold som han hade förra helgen... Har legat nerbäddad hela eftermiddagen. Bara jag blir av med skavet i halsen så ska det nog bli bra. Nässpray & Panodil gör susen för resten ;-)

1 kommentar:

Theresa sa...

Å villa snygga!!! :-)