05 december 2014

En reselucka

Bakom lucka 6 är en bild från en resa jag gjort under året. En resa till Dubai med tjejgänget. Jag blev lite kär i Dubai. Jag skulle kunna tänka mig att åka tillbaka precis när som helst. Värmen var helt underbar, maten var supergod och... drinkarna var något få ;-) 

Men nu har jag en ny resa att se fram emot, tillsammans med familjen. Om mindre än en månad hänger vi på Hawaii och det känns riktigt spännande. Spännande att se hur det går med en sådan lång flygning och två barn. Spännande att få ett kort besök i San Fransisco. Spännande att få shoppa lite på outlet ;-) Spännande att utforska två av de hawaiianska öarna!

3 kommentarer:

Tina sa...

Du är alltid lika vacker finaste Christel! Jag har varit en usel bloggvän den sista tiden, jag har haft fullt upp med att hålla huvudet ovanför vattenytan. Tack för dina fina och värmande kommentarer! KRAM

Livet på Citronodlingen sa...

Åh, wow vilken resa ni ska göra! Vi får väl följa med? :)

Maria sa...

Underbart fin bild! Du är ju så otroligt vacker !!
Som du redan vet är jag också lite smått kär i Dubai & åker mer än gärna tillbak.

kram kram