26 september 2014

Nu är det klippt!

L har fortfarande feber och det känns jättejobbigt att jag ska iväg på annat håll. Har i princip aldrig varit i från barnen när de varit sjuka. Men, det är ju bara feber, så får jag tänka...

Hon är lite ledsen att jag inte ska följa med dem till stugan, för de väljer att åka dit trots feber. Man kan ju lika gärna ligga där och mysa på soffan, men lite bättre utsikt :-)

R däremot är på toppenhumör idag - pappa J låg ju i sängen när han vaknade! Yeah!


Både barnen och jag fick en liten makeover hos frissan i onsdags. Skönt! L fick rakt hår - som hon älskar! Det är väl så när man har lockigt hår, då vill man ha rakt - och tvärtom. Och det är fortfarande lika fint!

R var inte så sugen på att klippa sig, han som alltid älskar att gå till frissan, men det gick ändå bra till slut. Och jag fick en lite annan frisyr än den jag haft den senaste tiden. Luggen nedåt och på andra hållet, lite ovant, men kul med lite nytt.

Så nu bär det av mot Göteborg och bokmässan! Med ett litet stopp på vägen :-)
Önskar alla en trevlig helg!

4 kommentarer:

Maria sa...

Finisar ❤
Hoppas att L kryar på sig snabbt igen!
Önskar dig en trevlig helg i Gbg och jag hoppas att du koppla av trots sjukdomar.

kram kram

Livet på Citronodlingen sa...

Åh, bara liiite avis på bokmässan!
Så skönt att han är gladare igen. Hoppas febern ger med sig fort.

Jenny sa...

Så fina ni är, jag vill med klippa lite höstfriss, kanske inet vågar lika tuff frisyr som dig....ännu ;) Kram

Tina sa...

Så fina ni är alla tre! Hoppas L hade en bra helg trots att du inte var med henne! KRAM