14 september 2014

Bakåt & framåt

Nu är vi tillbaka på vår gata i stan :-) Efter en helg i skärgården, ha ha!

Men jo, vi är hemma efter en helg i stugan. Vi har röjt på tomten, burit ris och fällt träd. Vi har åkt ribbåt i både regn och uppehåll. Vi har grillat och kollat klart på The Killing. Vi har ätit havregrynsgröt och lördagsgodis. Och så passade jag på att på vägen hem stanna till och hälsa på min farfar som fortfarande är på sjukhus.


Nu försöker jag, iaf mentalt, planera den kommande veckan.

Imorgon börjar L spela blockflöjt och R har fotografering på dagis. Vi ska ha goda vänner på en vardagsmiddag och det är dags att hämta upp en matkasse på Citygross.

Till helgen är det barnloppis så båda barnens garderober ska gås igenom, liksom rummen i jakt på ointressanta leksaker.

Och det hade inte varit helt fel att få till en massagetid för jag har fått ont i nacken och känner mig riktigt stel.

Ja, jag ska nog få tiden att gå den här veckan också!

4 kommentarer:

Helen.HUSnrNIO sa...

Låter som en kanonhelg!
Vad fin hon är på bilden och vilket vackert hår! Underbart :)

Ha en bra måndag!
Kram

Livet på Citronodlingen sa...

Fullt upp! :)

Tina sa...

Åh vi såg också färdigt The Killing i helgen! Vi har plöjt alla fyra säsonger på några veckor, jag tyckte den var superbra! Vad tyckte ni? Önskar Er en fin tisdag fina du! Hoppas du får hjälp med din nacke vännen! KRAM

Maria sa...

Låter som en mysig helg.
Jag har också känningar i min nacke...igen.
Försöker på något sätt nonchalera det, finns inte tid för det nu.
Hoppad att ni får ihop veckan utan att stressa ihjäl er fullständigt.

Kram kram