09 juli 2014

Fula fötter

Kunde verkligen inte somna igår. Det var såå varmt och jag var så klart nervös. Efter lite sömn vaknade jag så klart upp med värsta träningsvärken i rumpan!! Ha ha! De där 15 minuterna är verkligen effektiva!

Desto tröttare var jag idag... Höll nästan på att somna  i n n a n  jag fått narkos. För jag valde narkos och inte bara lokalbedövning. Och det var nog det bästa för mig för jag hade nog legat och spänt mig och tyckt att allt lät obehagligt. Jag menar, såga i skelettet kan ju inte låta bättre än att vara hos tandläkaren...


Det tog sin lilla tid innan jag var klar och mamma och L tillbringade tiden med lite shopping och fika på Emporia. Verkligen tacksamt att ha en privatchaffis och inte behöva ta tåget för jag kände mig helt dizzy. Tack mamma för att du ställde upp, på din födelsedag och allt! 

Så här kommer min vänstra fot att se ut under de kommande tre veckorna. 

Eftermiddagen & kvällen har mest spenderats i liggläge. Var helt slut. Foten känns som om den sover och jag är lite rädd för smärtan som jag förutsätter kommer när det släpper.

Eftersom R däckade av värmen en stund under kvällen så är han nu i full fart och leker med sin nya billeksak. L har mest kollat på paddan hela kvällen och jag hoppas att de båda kommer att ge mig sovmorgon imorgon. Två dagar kvar för J att jobba så imorgon får jag lösa marktjänsten bäst jag kan.

Fast först hoppas jag på att få sova inatt. I den tropiska värmen :-)

1 kommentar:

emelie sa...

Skulle också behövs fixa mina fötter, meeen när ska jag ha tid :-( Skönt att du har fått det gjort och jag håller tummarna att barnen är lugna tills pappa har semester. Puss