08 maj 2014

Badrumsskåp och läxor

Tack för alla middagstips!
Här blev det en texmexsoppa, som jag absolut kommer att göra igen! Gjorde en egen variant till barnen och L gillade den. R gillar nästan ingenting just nu och ändå äter han liksom jättemycket, fast inte kött. Fast imorgon kan det vara helt annorlunda!

Idag har jag försökt beta av en massa saker. Presenter till kommande kalas för L är inköpta. Galet mycket tvätt är vikt och inlagt i respektive garderob. Badrumsskåpet är rensat och rengjort. Men... jag fattar inte riktigt ekvationen för jag kastade en hel bärkasse med prylar och har inte trångt om plats... Och jag har fler badrumsskåp kvar att rensa..
När L läste sin läsläxa ville R också läsa läxa, så han hämtade sin Mulle Meck-bok och "läste". Sedan ville han inte lägga upp den på sitt rum igen, för det var ju en läxa och han ville lägga den på samma ställe som L la sin. Söte!

1 kommentar:

Tina sa...

Men lille söte R! Han är så fin! Vi får försöka ses en annan gång vännen! Det blir en snabbvisit för mig i Hbg i eftermiddag. Du får ha en riktigt mysig date med din man ikväll! KRAM