07 april 2014

Pyjamasdag

Idag blir det en hemmadag med R som inte sovit så bra inatt. Inte jag heller, men R har haft lite astmaandning och feber. Nu har vi skjutsat syrran till skolan och myser vidare i pyjamas med frukt framför Nalle Puh.


R är en sån där kille som är pigg även när han är sjuk. Han blir lite lättare ledsen för motstånd och han är ganska mammig, men han är ändå pigg liksom.

Vi får väl passa på att plocka ihop lite inför fredagens resa. Man måste ju inte alltid packa kvällen innan, eller? ;-) Men först ska vi se vad som händer i Sjumilaskogen.


3 kommentarer:

Jenny sa...

Hoppas han håller sig pigg och snart kan återvända till sina nya kompisar. Ja de där me å packa hahahha, inte alltid det lättaste. kram till er!

Therese sa...

Hoppas ni kan vila lite i dag <3 Här var bogge uppe 3-4 ggr i natt så även jag är lite trött å sliten, lär bli tidig kväll i kväll... både för mig å lille mannen antar jag, för att gå på förskolan tar väl verkligen på krafterna, jag får ju iaf bara sitta här hemma ;-P KRAM

Maria sa...

Hoppas att han kryar på sig snabbt igen!!
Inga sjukdomar nu när ni ska iväg på semester.

kram kram