19 januari 2014

Oplanerat & oorganiserat

Så var snart denna helgen över. Igår hade vi härliga vännerna B & V med familjen på besök. Liiiika roligt som vanligt! Liiite torrare kött än vanligt och liiite torrare kaka än vanligt bara. Lika mycket skratt som vanligt och lika lång nivå på skämten och högt i tak :-)


Dagen idag blev inte precis som planerat. Fick ge mig ut på vägarna lite oplanerat och har aldrig varit så nära att köra av vägen som jag var idag! ställde upp och hjälpte till med en grej som gjorde att halva dagen försvann. Sedan åkte R och jag till IKEA för att för andra gången försöka hitta en förvaringslåda tills hans rum. En förvaringslåda som ska finnas på varuhuset men som ingen där verkar hitta...  Så nu när jag varit där två gånger i onödan så erbjöd de sig att skicka hem förvaringslådorna - när de hittar dem.....

8 kommentarer:

Skorpan & Loppan sa...

Jaha, det var ju bra att dom skickar dom... Om dom hittar dom... hahaha :)

Jenny sa...

Usch vad otäckt det är med halkan, det krävs så lite för att det ska gå illa. Skönt att det gick bra, men känner igen det där att åka till IKEA (vi har 7 mil) och det står att det finns i lager och när man kommer dit så finns det inte, grrr ;)
Hoppas ni får en bra vecka!
Kram

Fröken L sa...

halloj !!!

men så tråkigt att åka hem utan lådorna fast de ska finnas.. :( hyggligt av dom att lova hemtransport iaf, har ni långt till ikea ? här har vi endast 3 minuter på motorvägen men det blir irriterande ändå en sån sak..

vilka underbara tulpaner !! älskar dom..

kram på dig <3

Maria sa...

Fy vad vägarna är i dåligt skick just nu!
Här blåste de igen fullständigt och man kunde inte riktigt se vad som var väg och var diket började.
Ikea i ett nötskal....

KRAM

Fnulan sa...

Håll dig hemma vännen!!!

Therese sa...

Underbara blommor <3 Å ja, förvaring skulle behövas här med, men jag tar mig aldrig iväg till ikea, får vänta tills de bygger i Umeå... Tack snälla du för serietipsen, vi ska beta av dem alla då tid finns ;-D KRAM till dig så här på kramens dag <3

♥ Sojka ♥ sa...

Kramen! <3

Erika sa...

Alltid lika trist när man har tagit sig till IKEA och det man ska ha inte finns. Jag bor hela 2 timmar från närmaste och kollar alltid upp om allt finns hemma, men tyvärr går det inte alltid att lita på.
Vilken underbar bukett förresten!