24 januari 2014

Älskade barn

Barnen och jag har haft en bra fredag.

Vi har hunnit med ett tandläkarbesök (allt såg bra ut), lunch på McD för L och mig, jag var med på en lektion i skolan, 45 minuters väntan på dagis för att R skulle vakna (det slutade med att jag ändå fick väcka honom för att vi inte skulle spendera hela eftermiddagen på dagis, halva em i leksaksaffären för att spana lite inför kommande önskelistor, fredagsmysshopping, fredagsmysmiddag framför tv:n och så lite fredagsmys där barnen satt med vars en padda och mumsade :-)


Eftersom pappa J är på väg för att åka lite skidor (igen) så tror jag att vi andra snart ska bädda ner oss i sängen. Har lovat båda busarna att de ska få sova i min säng. Hmm, undrar om jag kan sova i någon av deras sängar utan att de märker något? ;-)

Bara känslan av att vi inte har någon tid att passa imorgon, och kan mysa i pyjamas halva fm om vi vill är underbar! Tack och lov för att doggen D inte är speciellt morgonpigg av sig :-)

3 kommentarer:

Tina sa...

Underbart kort på dina fina barn vännen! Hoppas du kan smita iväg till någon av barnens sängar och att ni får en riktigt mysig morgon i morgon! KRAM

Therese sa...

Vilket underbart fotoa, syskonkärlek delux andas det <3 Här jobbar pappa ni huset så jag å barnen ska försöka fördriva tiden, lutar åt bullbak eller besök hos mormor och morfar, får se vad de röstar för! KRAM

Theresa sa...

Vilka söingar!!! <3