20 september 2013

Oväntat, ovanligt & outfit

Det känns superkonstigt. Jag har varit och lämnat barnen och doggen D hos farmor & farfar. Det känns supermärkligt att kunna måla naglarna i lugn och ro utan någon större risk för avbrott. Att kunna nalla lite på Fab Mamas-inbjudangodiset och sitta i pyjamasbyxor i soffan och bara andas lite innan jag ska börja packa.

För imorgon bär det av mot Hällsnäs Fab Mamas och ett toppendygn!


Passade på att ha en mysig eftermiddag med barnen innan jag lämnade av dem. Tror till och med att vi klarade oss från bryt från R ända tills vi kom till farmor och farfar då L råkade kolla lite på en bil som R kört med en stund tidigare. MIIIIIN! var det visst...  ;-)

Nu hoppas jag att iaf den lille busen sover på andra sidan stan. Här har nagellacket nu torkat och jag ska ge mig på packningen. Kvällsoutfiten är klar så där är inte mycket att tänka på. Nu är det bara dagskläderna som ska bestämmas och även om garderoben är knökfull så finns det inte såå mycket att välja på - så det borde inte ta allt för lång tid. Sedan behövs det lite skönhetssömn!!

Imorgon blir det förmodligen inte så mycket bloggat, men följ min gärna på Instagram där det förmodligen kommer att uppdateras flitigt. En_popprinsessa heter jag där :-)

3 kommentarer:

Jenny sa...

IG is da shit :)
Sov så gott. Kram

Livet på Citronodlingen sa...

Ha det nu helt underbart! :)

Vero sa...

Har följt er lite, via Insta, FB och bloggarna och ni såg ut att ha det underbart! Nästa gång SKA jag med.