23 september 2013

Fab goodiebag(s)

Nu är jag hemma från ett helt underbart dygn på Hällsnäs, anordnat av bästa Fnulan, Meekatt Tokmorsan!

Vi har blivit såå bortskämda och jag har en massa foton att gå igenom. Börjar dock med att visa allt vi så generöst fick bara för att vi var gäster på eventet! Korten nedan är tagna av Photoperformance som var med under hela dygnet.


Solamigos; Badkläder, Isbjörn: Mössa, TripX; Presentkort 500 kr, Yeni Design; Bokmärke, Aloe VeradryckAloeveradryck, Anton BergChoklad, AsifPåse med sås och receptcd, Barnsemesterkortet; Barnsemesterkortet, Biggishop; Örhängen, Bondmorans godis; Godispåsar, Depend; Neccesär full med nagelprodukter, Desenio; Kuddfodral, Flowerscrub; Disktrasor, Gekås ; Påsar och nyckelband, Helhetshälsan: Omega3 och dunderpulver, , Kivik: 2 sorters juice, La Roche- posay; Hudvårdsprodukter, Lee store; 200 kr rabatt, Libresse; Trosskydd, Lily of Sweden; Sjal, Lipton; CupcakeTe, Mighty Leaf; Te, Miljonlotteriet; Miljonlotter, Nim´s; Fruktchips till barn, Nutri Nick; SteviaBars, Pino; Pinobok + dvd, Pocketstället; Fyra pocketböcker, Pulsin; Rawfoodsbar, Reedvill; Tamponger, Röhnisch; Trosor, Svinsöt; 100 kr rabatt, TomTom; Pinobok, Torky-EdetTorky, Vita Liberata; Lösnaglar, Kneipp; Duschcreme, Tuppeware; drickflaska

Som ytterligare bonus hade några företag tagit fram egna goodiebags:

Brilliant Smile; Neccesär full med tandgrejer för blekning,
Excuvianse Neccesär full med bra hudvårdsprodukter
Sinne & Smak, massor av gott enbart gjort av frukt och nötter
StenaLine, en handduk, handkräm och Toblerone

Jag hade också turen att vinna en fin väska med trevligt innehåll av StenaLine :-)



Företag som var med på mässan var: AlléklinikenAps- artistic plasticsurgery, TuppwareMe and IStenaLineFlizansG-punktenCrazy LadyLiptonFruktstänger (Sinne & Smak) & Jencic så det blev en del shoppat också :-)

Vilken tur att vi bara var tre i bilen hem, annars hade vi aldrig fått plats!! 

5 kommentarer:

Niehoff sa...

Vad härligt ni verkar ha haft! Nästa år vill jag verkligen vara med! Jätte fina goodiebags också!

Kom i form med Laila Bagge..... ja, vad ska jag säga.... den står och dammar i bokhyllan och jag har inte öppnat den sen jag fick den. Men tack för påminnelsen, kanske är dags nu :-)

Kram Annelie

Rebecca sa...

WOW vilka generösa goodies!
Ni verkar haft ett toppendygn och jag önskar så att jag var där med er.
Nästa gång!

Kramar Rebecca

Emelie sa...

Tack för i helgen goding! Du är så himla härlig! Hör av dig om du hinner ses i helgen. PUSS

Jenny sa...

Vi fick också bara plats 3 stycken i bilen hem, men tänk då att vi tankade lite prylar i Ullared på vägen up hahahah. Kul att träffas igen. Kram

♥ Sojka ♥ sa...

Kul att träffa dig igen! Alltid lika kul! Och du är lika fin som vanligt! :D Skoj med bilresan dit mindre skoj hem men hoppas du mådde bättre sen fina du!
kram<3