10 juni 2013

Vilken toppendag!

Oj, oj, oj vilken toppendag vi haft på Legoland!Strålande sol, inte mycket köer, trevligt sällskap, lite Legoshopping, ganska mycket glass och nära till hotellrummet för att lasta av lite mellan varven!



Älskar nöjesparker där man betalar inträde och sedan får åka hur mycket man vill utan att behöva lösa biljetter. Att bara kunna säga "ok" när barnen vill åka samma karusell 5 gånger i sträck. Det är också underbart att vara på nöjesfält med L som är så pass lång att hon får åka de flesta karusellerna själv. De karuseller hon VILL åka vill säga ;-) För även om jag åkt karuseller idag så åkte jag inte Draken 4 gånger i sträck, eller Kålormen 6 gånger i följd!

Kameran har fått jobba en del under dagen och jag har en enorm bildbomb att dela med mig av. Men eftersom det varit en låång dag bland karusellerna, och det blir tidig uppstigning imorgon för att hinna med nya äventyr innan Stena Line tar oss tillbaka till Sverige, så håller jag på bilderna tills imorgon. Hoppas ni står ut ;-)

Nu blir det sängen några timmar. En säng som inte är byggd av Lego, tack och lov!

5 kommentarer:

Linda K - Hemma hos Klintons sa...

Åh vad mysigt det låter. Spännande att få se lite mer bilder. kramar

Helen.HUSnrNIO sa...

Hoppas ni haft en toppendag även idag!
Kul att ses lite kort :)

Nu finns vinnarna av Röjar-Ralf på bloggen.

Kram
Helen

Fnulan sa...

Ni är så värda allt!!!! Lyllos!! Kramen

Tina sa...

Ni verkar ha haft det underbart vännen! Precis vad ni var värda allihopa! KRAM

Emelie sa...

Åh vilken toppenresa ni verkar ha haft! Härligt! Hoppas jag kommer iväg med Evelina nästa år när hon kommer ha åldern inne!

KRAM