03 juni 2013

Krasslig, picknick & cirkuskonster

Började känna mig krasslig redan igår kväll. Huvudvärken, som jag hade i stor sett hela lördagen, kom tillbaka och en stund senare började skavet i halsen.. Natten var så där och varken hals eller huvud var skönt när jag vaknade imorse. Lämnade barn på respektive ställe, avbokade min tandläkartid eftersom jag inte såg det som en möjlighet att ligga och gapa, jobbade 2 timmar och åkte sedan hem och la mig några timmar.

När klockan ringde i lagom tid för att hämta upp kidsen kände jag mig allt annat än pigg, men det vara bara att masa sig upp, köra upphämtningsracet och fixa picknickmat till kvällens picknick på dagis.


R var verkligen i sitt esse när han fick springa omkring på dagisgården och visa upp sig för oss. Att syrran var med och gjorde diverse cirkuskonster gjorde inte saken sämre.

Nu har jag bäddat ner mig igen och hoppas vakna upp lite mindre krasslig imorgon. Det är full fart den här veckan. Men ska jag försöka se positivt på det så är jag hellre krasslig nu är i slutet av veckan. För det är inte många dagar kvar innan L och jag åker iväg med #Bloggbussen13 på äventyr!

4 kommentarer:

Maria sa...

Vilken jätte fin bild på dig & R!!
Krya på dig i massor vännen.

kram kram

Livet på Citronodlingen sa...

Trist att du blivit sjuk, men förhoppningsvis är det så bra tajming att du är pigg och kry igen lagom till resan.

nockinocki sa...

Krya på dig! Ta och försök dämpa tempot om det går så du inte stressar kroppen !?

Tina sa...

Åh nej! Nu kan du ju inte vara sjuk! Hoppas du känner dig bättre idag vännen! KRAM