14 juni 2013

Happy friday



Ha ha, nu har jag skrivit så mycket om #Bloggbussen13 den senaste tiden så det känns plötsligt lite tomt. Vad ska jag skriva om nu, liksom? ;-) Vad skrev jag om innan?

Det är såå skönt att det är fredag! Jag är helt slut trots att jag bara jobbat tre dagar den här veckan. Men sömnbristen från helgen börjar bli markant och jag ser fram emot fredagsmys med mina barn medan pappa J förbereder sig för att cykla Vätternrundan med start ikväll.

På kvällens planering står det tacos, chokladpudding (istället för all mjukglass vi ätit den sista tiden!) och dvd:n Röjar Ralf, som lägligt låg i postlådan igår eftersom jag vann den hos Helen med bloggen Husnrnio.se!


1 kommentar:

Faster Raggis på äventyr sa...

Härligt med fredagsmys och vilken kämpe J är som ger sig på Vätternrundan! Följer hans resultat med spänning! Kram