13 juni 2013

Back to reality



Vardagen kommer snabbt ikapp en när man varit borta några dagar. L önskade köttbullar igår och köttbullar fick det bli. Efter ett besök i affären eftersom möjligheten till frukost var begränsad i går morse... Pappa J har inte heller varit hemma mycket och då blir det lätt lite skralt i kylen.

Tvättmaskinen jobbade hårt och det hänger nu tvätt lite här och där på tork. Dammsugaren kördes både uppe och nere och det mesta är uppackat. Presenter är utdelade, eller hittade för R verkar vara en liten presentmaskin som kan lukta sig till gömda presenter. (Note to self!) 

Jag inser att det blir mycket tjat om Bloggbussen-resan nu men jag är snart klar :-) Efter alla dagars aktiviteter blir det väldigt mycket bilder. Och för att både L och jag själv ska kunna titta tillbaka och minnas så vill jag inte utesluta något av allt det roliga :-)

5 kommentarer:

Tina sa...

Hej hjärtat! Klart du ska "tjata" om resan! Vi vill ju se och höra hur ni har haft det ju! Det verkar ju vara superfint på Legoland! KRAM

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma sa...

Oh köttbullar och potatis, det blev jag sugen på nu kanske får bli vår lunch idag ;-).
Du bjuder med på härliga bilder från resan, kul att läsa :-D. Mitt huvud är fortfarande kvar där i Danmark. Jag tänker på saker som sagts som fått mig att skratta, allt vi upplevt, hur väl vi blivit behandlade och hur bra vi har haft det. Jag kommer nog tjata på lite till hos mig med, bara för att som du säger få ner allt.
Det var jätte roligt att träffa er. Jag hoppas det uppstår fler sådana tillfällen då vi kommer träffas igen.
Kram

Linda K - Hemma hos Klintons sa...

Swish rätt in i vardagen igen :) . Men du låter galet effektiv. Här hemma har jag tänkt dammsuga i sisådär en vecka ;) . kram

Jeny sa...

Ja det sätter spår och an glömmer aldrig resan. Tack för att vi fick dela mycket av er tid. Kram från mig och Bianca!

Livet på Citronodlingen sa...

Köttbullar is the shit :)