10 maj 2013

Status stor säng

Förstår att spänningen är olidlig över hur natten gick. Det gick ok. R somnade i sin säng och sov bra till midnatt ungefär. Eller tills vi gick och la oss. Då började han bli orolig. Och jag blev lite orolig att han skulle ramla ur sängen...

Det slutade med att J la sig hos R i den smala nederslafen på våninggsängen och så jag jag kvar i dubbelsängen :-)


Ikväll, efter en dag med lite båtåkning, en massa lövkrattande, tacos och städning av gäststugan skulle R plötsligt gå och lägga sig. Men efter saga och välling blev han rastlös och började tända och släcka lampan och skulle inte alls ligga stilla. Så det hela slutade med att jag hämtade in resesängen igen och då somnade han på ett kick. Men vi gör ett nytt försök imorgon.

Glöm inte att lägga en röst på L och mig :-) Bara 6 dagar kvar nu!

Tack alla ni som redan röstat!

4 kommentarer:

Emelie sa...

Men det får man väl ändå räkna som en bra start :-) Håller tummarna för att han kommer sova hela nätterna i nya sängen inom kort <3

Puss

Fnulan sa...

Jag vill med åka båt!!! Det kommer att fungera med sovandet, låt det ta tid =)
Glömt berömma dig... flåt...
LOVE

Livet på Citronodlingen sa...

Förr eller senare kommer han att sova gott i den stora sängen :)

Linda K - Hemma hos Klintons sa...

Äsch, det löser sig med tiden. Vi har sovit huller om buller i olika tider. kramar