25 april 2013

Femme-event i Sundets pärla


Ikväll är det äntligen dags för ett bloggevent i Helsingborg! Det är finaste Fnulan och hennes vänner på Femme som anordnar en tjejkväll! Och jag ska få träffa en massa härliga tjejer som Maria, Tina, Cecce, MeekattEvelina, Ann-Sofie, Emma, Ingela och Jenny!

Jag har dragit med mig kära vän T på detta och det är kanske tur att hon ska åka på semester på lördag så att hon kan vila upp sig! Det blir kanske en chock att vara med där det är fullt med kameror och poserande! 

3 kommentarer:

♥ Sojka ♥ sa...

JA!! Ja jag har några ickebloggande med mig. Får se om dom får chock! ;) haha skoj!

sv:Åh jag hade gärna hakat på innan om jag hört det tidigare. Har bestämt med dom jag åker med att köra härifrån kl 17:00 men gärna en annan gång. Kanske fixar du en bloggmiddag? ;)
Jag åker med en höggravid kompis, min syster och hennes kompis. :)
kram

Emelie sa...

Åh!!! Vad jag hade velat vara med och träffa er alla godingar! Jävla magsjukehelvetet! Nu kr jag iallafall snart friskförklarad, 6 timmar kvar!

Ha så kul ikväll snygging!!

Tina sa...

Hej hjärtat! Härligt att få träffa dig igår igen! KRAM