12 mars 2013

Min tur..

Tack för allt pepp när det gäller den lilla löpning jag kommit igång med!
Som vanligt när jag börjar träna något och tycker att jag kommit igång så blir jag sjuk... Nu var det visst min tur att bli förkyld, dundertung i huvudet, lite hostig, trött och varm. Nu hoppas jag bara att det är något kortvarig så att jag kan fortsätta med löpningen innan jag tappat allt igen.


Jag har i princip hållit mig i sängläge hela dagen. Iaf ända tills J kom hem med barnen. Då blev det liksom genast svårare...  L är glad över att få spela Wii så här mitt på eftermiddagen och R leker med syrrans kulor. Det far kulor åt alla håll så det gäller väl att se var man sätter fötterna sedan!


Glöm inte att vara med och tävla om ett hemblekningskit från Brilliant Smile!

8 kommentarer:

Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror sa...

Krya på dej!

Så typiskt att man ska bli sjuk när man börjar sätta igång..

Kramar

Tina sa...

Men NEJ! Din stackare! Hoppas att det blir som med mig att det inte blir något av det! Var rädd om dig finaste! KRAM

Maria sa...

Så typiskt :(
Krya på dig i massor!!

kram kram

Faster Raggis på äventyr sa...

Men nej så trist! Krya på dig!!!!
Kram

Nina - Glamourmamman sa...

Så himla trist :-( Krya på dig!

KRAM

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar. sa...

Åh vad tråkigt! Hoppas du piggar på dig snabbt. Det är ju så trist när man väl kommit igång med träningen.

Krya-på-dig-kramar!

Jenny A sa...

Krya på dig!!! Nu måste våren också komma på allvar? ;) kram

Emelie sa...

Krya på dig finis <3