13 mars 2013

Sängläge, Robin & goodiebags

Är nu inne på dag nummer två i sängläge. Det känns så där. Huvudet är såå tungt och dunkande, jag fryser och är varm och trött om vartannat. Det hjälper inte ens att jag målade naglarna ljust röda igår kväll..

Har spenderat förmiddagen med att slökolla på Top Modell Sverige, Cougar Town och nu senast Mello - dagen efter-programmet. Höll själv på Yohio eller Robin så jag blev så klart nöjd när det visade sig att Robin vann.


Jag har äntligen också hunnit kika lite på goodiebagsen (!) vi fick med oss hem från Ullaredstrippen. Tack alla underbara tjejer som fixat, tack Boris Lennerhov för att du tog dig tid att komma in en lördag bara för att träffa oss galningar och tack alla snälla givmilda samarbetspartners och sponsorer!







Boris och brudarna!
IrinGlamourmamman NinaJennyIngelalalaTokmorsan MiraMariaTinaFnulanMrs Moet ÅsaCamillaMeekatt & Glamourwannaben Hanna.


Boris, be ware, vi kommer tillbaka!!

4 kommentarer:

Jenny sa...

Krya på dig!!! kram

Anne sa...

Men åhh va ni verkar ha haft skoj på Gekås!! Jag vill också snacka med Boris :)

Krya på dig!!! Jag är sååå med dig i sjukligheterna. Är fortfarande inte riktigt frisk och börjar bli GALET trött på det här!

Maria sa...

En helt galet massa fin & bra saker vi fick med oss hem :)
Krya på dig vännen!

kram kram

Vero sa...

Krya på dig!