14 mars 2013

Gnällfaktor & hosta



Dag nummer tre har spenderats i sängläge. Iaf halva dagen innan jag var tvungen att ge mig ut för att hämta hem kidsen. Har sedan inte känt mig som någon toppenmamma precis... Tålamodet är lika med energin dvs noll. Gnällfakorn hos den lille busungen har däremot varit hög. Och L har hostat konstant sedan vi kom hem från skolan och jag ser tyvärr natten framför mig som ganska sömnlös..

J är i stugan för att förbereda inför det sista fixet, vattenledningarna. Tanken är att kidsen och jag ska åka dit imorgon när L slutat skolan. Man kan ju hoppas att lite Blekinge-luft gör oss friska och hostfria!


6 kommentarer:

Östblomman sa...

Krya på dig! Ja, hoppas att du piggar på dig och att Blekingeluften gör er gott :). Jag höll också på Yohio el. Robin, tycker att R verkar vara en go´kille, så det var bra! Va roligt ni verkar haft det på Ullared och Boris är ju hur cool som helst, klart han vill träffa massa brudar ;). Kram

Faster Raggis på äventyr sa...

Krya på dig!Ha det så bra i Blekinge och njut av havsluften och solskenet! Kram

Jenny sa...

Välkomna till Sveriges trädgård ;)

Niehoff sa...

Du får också köpa bubblande badbomber med hemlig överraskning så kanske dina barn vill bada självmant också ;-) Fick reda på att de säljs på apoteket!

Kram och trevlig helg!

Annika sa...

Hoppas att ni mår bättre nu och att ni får en underbar helg i stugan.

Tina sa...

Men åh hjärtat! Hoppas du är lite kryare idag så att ni orkar åka iväg till stugan! Önskar er en fin helg! Massor av kramar!