18 februari 2013

Mello - by Popprinsessan (3)



Kom på att jag glömt tycka till om helgens mello. Och vad ska jag tycka om det då?
Bästa deltävlingen hittills, men ändå ingen klar vinnaråt. Ganska många halvbra, tralliga poplåtar, meen...
Visserligen kan L redan de trallande gubbarnas låt, trots att hon bara hörde den i lördags, meen, Vad ska det blir för final?!? Sean Banan, Racaillacz... Och så blir det väl säkert Army Of Lovers också för att göra cirkusen lite rörigare. Vi får väl hoppas på Yohio helt enkelt.

Caroline af Ugglas, jag förstår att hon kör sin grej, men det lät väldigt mycket samma som sist. Och jag tycker tyvärr att hon ser lite tråkig ut... Martin Rolinski hade jag förhoppningar på, och låten var ganska ok men mycket likt Modern Talking. Amanda Fondell trodde jag också på innan jag hört låten, men den var inte jättebra. Ingen låt var jättebra. Jag är besviken på årets mello!

2 kommentarer:

Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror sa...

Jag är också besviken, hade verkligen hoppats lite fler wowlåtar. Fortfarande ingen riktig hitvarning. Jag gillade State Of Drama, men tror inte det är nån vinnarlåt dessvärre..

Kramar

Therese sa...

Ja jag har inte lyckas se en en da delfinal å jag känner mig nog rätt nöjd över det då jag tycker det verkar halvdant allt ihopa, nöjer mig med stora finalen, för helt off kan man ju inte vara ;-P KRAM