22 januari 2013

Naken

Jag känner mig naken. Ogift. Jag saknar nämligen en ring på mitt finger. Den ringen. My precious.


Det är inte så dramatiskt som det låter. Tyckte att det kändes som om "en klo" rest sig lite och ville kolla upp det så att jag plötsligt inte står utan stenar i ringen.. Lämnade in den för koll och passade på att köra den årliga renoveringen, dvs rodineringen och upputsning. Men det tar två veckor!! Riktigt jobbigt att vara utan ringen i två veckor! Ännu ett i-landsproblem..

2 kommentarer:

Therese sa...

Maken sa samma sak, han har haft sin ring sedan vi gift oss, men fick nu utslag på handen och var tvungen att ta av den och oj så konstig det var enligt honom! Lämnar massa kramar och hoppas ni får en fin tisdag! <3 KRAM

Viktkamp sa...

Jag kan inte ha min för att den är för stor =( Vill inte minska den förrän jag är klar! Kramar