09 december 2012

Hur svårt ska det va?



För flera år sedan köpte jag förpackningar med pappersremsor på Panduro för att vika pappersstjärnor att ha i julgranen. Det blev inte så den julen. Och inte julen efter... I år tog jag fram remsorna tidigt för att vara ute i god tid. Vid första försöket gick det inte så bra. Det blev bara halva stjärnor, sedan fick jag liksom inte till resten.

Idag gjorde jag ett nytt försök. Fick kassera de två första försöken - hur svårt ska det va??? Men sedan lyckades jag. Men hjälp av två olika sidor på nätet fick jag äntligen rätt på det. Just nu har vi iaf 3 stjärnor att hänga i granen, men för att de överhuvudtaget ska hamna där så vill jag ha åtminstone tio till. Minst! Och det tar sin lilla tid så vi får väl se. tur att vi inte ska ta in granen riktigt än ;-)

2 kommentarer:

Tina sa...

Vad duktig du är gumman! Jag hade aldrig haft tålamod till ngt sånt pyssel. Hoppas du får till några till så att du kan ha dem i granen. KRAM finaste!

Östblomman sa...

Å va fina de blev! Bra att du inte gav upp :). Tack för pepp och jag tror faktiskt att jag är på väg tillbaka med lite ny blogginspiration! Kram på dig!