17 oktober 2012

Godmorgon världen

Här var det ingen som skuttade ur sängen med ett skratt idag. Fast jag skuttade upp ganska snabbt när jag insåg att doggen D skulle kräkas.. Och det positiva är att träningsvärken faktiskt avtagit idag.

Det negativa är att det var efter endast fyra timmars sömn... Den lille prinsen vaknade strax innan tio och var helt otröstlig. Tyckte att det körde lite i hans lilla mage. Han ville inte ha välling och somnade inte om efter mycket försök. Till slut fick han komma in till min säng, ja jag vet, jag skulle ju inte.. Han var tyst ett tag men sedan satte han igång att vara ledsen igen. Han låg och korvade och tjorvade och inte förrän han fått en Panodil vid två så somnade han efter en stund.


L har inte vaknat men hon har nog ändå störts då hon legat precis bredvid allt skrik så hon är också trött idag. För henne blir det dock skola, men R och jag håller oss hemma idag.Och vilar.

2 kommentarer:

Tina sa...

Hej hjärtat! Men usch då! Hur mår du idag då finaste? Hoppas både du och lillprinsen får vila lite idag. KRAM!

Helen.HUSnrNIO - Vinn en t-shirt & två biobiljetter till Tingeling-Vingarnas hemlighet sa...

"Jag skulle ju inte" var precis orden jag själv tänkte och säkert också sa högt inatt...
Suck och åter suck.
Hoppas ni får en bra dag trots hemmavistelse.