02 augusti 2012

Morgon i stugan

Oj, oj, oj, vilken träningsvärk jag kommer att ha imorgon... Inspirerad av Ingelala som kommit igång så bra med sin löpning, och motiverad av min vän Cool som med jämna mellanrum frågar hur det går med träningen, gav jag mig ut på en löparrunda till redan idag på morgonen. Jag kände inte alls av att jag trampade snett igår, däremot fick jag ett litet skav på stortån...

Så går det när man använder redan använda sunkiga träningskläder!!! Men inte sjutton kunde jag tro att jag skulle komma ut på två rundor på ett halvt dygn!!

Om jag nu får riktigt många sparkar i baken ;-) så borde jag kunna komma ut en tredje gång innan denna veckan är slut. Eller hur?

7 kommentarer:

Maria sa...

Duktig du är vännen!
Här har jag kommit av mig fullständigt under våran semestertripp, men ska göra ett försök att komma igång i morgon igen.

kram kram

CiliaH sa...

Bra jobbat! Tror säkert du får till en sväng till ;) Snart tid att börja gymma med kanske :)

Kram

Maya sa...

Åhh så duktig du är... ger en spark så du fortsätter :)
//Maya

Helen.HUSnrNIO sa...

Oroligt bra jobbat!
Det är ju tre dagar kvar av veckan och med din motivation som hörs i inlägget så blir det nog en tur till tror jag =)

Hade varit kul att ses under vår skånesemester men när du kommenterade så var vi redan hemma i Värmland igen :(

Ha en trevlig helg!
Kram

Therese sa...

Bra jobbat där!!! här har jag inte sprungit på flera veckor, men nu bara måste jagta mig ut, du får bli min spark i baken ;-P KRAM å trevlig helg!

♥ Sojka ♥ sa...

Skönt ju! ;) Då vet man att man lever! :) Hur var det då idag? :P

Amanda sa...

Härligt! Himmel så flitiga alla blivit med sina motionsturer plötsligt! Själv har jag blivit latare än latast nu på semestern. Tur det är sista dagen idag kanske. :) På måndag är det tillbaka till vardag och rutiner igen. Då ska det nog bli ordning på denna soffpotatisen med. :)