24 juni 2012

Varierande start


Jag började morgonen med en dröm där vi kom hem till ett pågående inbrott i vårt hus. L började morgonen med att fixa en present till morfar och R började (eller nja, hans morgon började egentligen betydligt tidigare..) med en bula i tinningen. Först sprang han in i vårt matrumsbord, sedan klättrade han på en köksstol och ramlade ner och nu slog han huvudet i trappan... Hoppas att det var allt för idag. Tror att det är en trött kille.

Precis som sin mamma i så fall. För nu kom förkylningen, som jag har väntat på. Först var stackars Nina superförkyld när vi var iväg med Bloggbussen, och vi delade ju rum :-) Sedan kom jag hem till en snorig lillkille med rinnande näsa. Så det var inte helt oväntat att jag också skulle få en förkylningsbacilluska. Än så länge är jag bara trött och känner mig lite snorig, så jag håller tummarna att det inte blir mer av det. Idag är det nämligen kalas på agendan!

4 kommentarer:

Carolina sa...

Ajaj, hoppas dagen blir bättre och att bacillerna inte blir alltför jobbiga! KRAM

Maria sa...

Oj vilken bula! Stackars liten :( Hoppas att resten av dagen har varit bättre...
Här är det en svidande hals...inte helt oväntat.

Kram kram

Tina sa...

Aj! Men usch stackarn vilken bula! Hoppas att din förkylning inte blir värre och att det har varit en mysig dag med kalas. KRAM!

Amanda sa...

Men aj vilket horn! Det måste gjort riktigt ont! Stackars!