16 juni 2012

Spontandag på Liseberg

Vädret kändes lite osäkert imorse, men vi valde ändå att sätta hela familjen i bilen och styra kosan mot Göteborg. Väl framme var det fint väder och vi satsade på Liseberg. Vilken lycka för L! Och för J som fick åka Balder! Jag har bestämt mig för att inte göra det då jag åkte den många gånger tidigare och har haft dödsångest varje gång. Varje gång jag åker sådana karuseller undrar jag varför jag utsätter mig för det och nu har jag tagit det "mogna" beslutet att inte göra det om jag verkligen inte vill.


Jag frågade L vilken karusell som varit roligast och min kloka stora lilla flicka svarade Pariserhjulet, "för den åkte vi ju hela familjen"! Ahh!!!

R har inte heller verkat missnöjd idag, han har fått äta glass två gånger och kolla på en massa fåglar och människor. Tyvärr blev det lite bråttom mot slutet så jag hann inte med att vinna något choklad :-) Men vi försöker nog satsa på ännu ett besök på Liseberg innan säsongen är slut!

1 kommentar:

CiliaH sa...

Du var i HD idag :)
Ha det nu riktigt bra.

Kram