16 juni 2012

Första hotellet


Nu är vi på plats på Scandic Rubinen i Göteborg, L & jag. Pappa J och lillebror R har åkt vidare till goda vänner för att hälsa på en stund innan de återvänder till Sundets pärla. L och jag kunde inte motstå den fina frukt- & godis-välkomsttallriken som stod och lockade oss :-) Vi bor på top floor i en liten tvårummare :-), och att vi har utsikt mot bakgården dvs taken spelar inte så stor roll.

Nu ska vi käka middag med fler Bloggbussdeltagare och återkommer lite senare. Den där sängen lockar både L och mig. Jag har inte sovit så mycket inatt pga att min lille prins legat bredvid mig. Vilket iofs var ganska mysigt, speciellt nu när jag skulle vara borta från honom i flera dagar. Och L verkar ganska trött efter en halv dag på Liseberg. Så jag hoppas att fjärilarna i magen håller sig lugna ikväll så att hon kan somna gott. Det blir en tidig revelj imorgon. 6.40 blir vi upphämtade.Puh!

Inga kommentarer: