13 maj 2012

Filmtajm


Kvällen har spenderats hos/med goda vännerna på åsen. De hade verkligen ansträngt sig och lagat mat utan speciellt mycket kolhydrater, bara för vår skull, så himla gulligt av dem!

Vi har haft en jättetrevlig kväll och barnen har lekt jättebra, - både de små och stora. 


Nu utmanar jag både mig själv och tröttheten med att försöka få in lite filmer på paddan inför resan i veckan. Kanske inte jättesmart, men jag vill testa! Om det funkar har jag ytterligare en utmaning imorgon - att även få in filmerna på ytterligare en padda utan att synka så att alla appar på den försvinner... Det är ett spännande liv jag lever ;-)

3 kommentarer:

♥ Sanna ♥ sa...

Hoppas det går bra med filmerna ;)
Ni verkade haft en mysig kväll igår, här hemma hade vi hela tjocka släkten ...
Firade lillskruttan en dag i förväg :)
Önskar dig en underbar söndag

Tina sa...

Haha! Ja vilket spännande liv! ;-) Hoppas det gick bra med filmerna och att du får en fin dag gumman! KRAM!

Fröken M sa...

haha... men jösses, den där bilden får mig att BARA vilja äta kolhydrater... ;)
Idag ( pms ) är jag sugen på allt onyttigt, så en tur till affären är nog ett måste...
Kram