13 maj 2012

Äventyr på vågorna


Idag har 3/4 av familjen varit på äventyr med pappa J:s nya leksak. En ny, uppgraderad familjeribb :-) Tyvärr tyckte inte L att denna var lika rolig som den gamla, för hon nådde inte ner med fötterna och kunde inte hålla emot. Jag tyckte dock att det var jättekul, även om jag kommer att ha träningsvärk efter att ha krampaktigt hållit i L så att hon inte skulle åka som en vante.

Nu kämpar jag vidare med paddorna, film och musik. Jag är liiite rädd att jag kommer att få alla barnappar på min iPhone nästa gång jag synkar.. men det löser sig det också!


10 kommentarer:

Russin sa...

Wow är det er båt ? Den går rätt fort va ?:)

haha det är min fasa med att få över ipad apparna i telefonen.. :) blir ju rätt fullt då kan man sägan, haha..

när var det ni åkte till usa ?

kram

Anonym sa...

Wow! Det låter roligt :) /Therese

CiliaH sa...

Wow! Vilken grej! Vår segelbåt ligger rejält i lä ;)

Kram

Östblomman sa...

Ojoj, förstår att du får hålla i L :). De där Oscar & Ellen böckerna är Line fortfarande jätteförtjust i, pedagogiska och fina! Kram

Maria sa...

WOW vilken häftig båt!!
Lycka till med filmerna & apparna:-)

kram kram

Fnulan sa...

Nu surar jag och ångrar mig... FAN

Emelie sa...

WoW va häftigt!!!

Tina sa...

Oj vilken båt! Wow vad häftigt! Hur hade du det igår kväll gumman??? KRAM!

Popprinsessan sa...

Ja, den går rätt fort :-)
Vi åker på onsdag!!

Popprinsessan sa...

Japp, du skulle hängt med! Fanns två lediga platser bredvid mig!!