03 mars 2012

Kalasdag

Idag har det första av helgens två kalas klarats av. Det var R:s föräldragruppskompisar som var här. I L:s grupp har vi som tradition att fira alla fyra barnen vid ett tillfälle, och alla barnen får en paket. Jag föreslog att vi skulle göra samma i R:s grupp och nu när R varit sist ut att fylla ett tyckte jag att det var passande att ha kalaset.


Jag tog på mig att fixa kalaset i år och fixade även presenterna. Deras första föräldragruppspresent blev en bok och den verkar lovande. Ska be R lämna en recension senare :-)


Det var fullt ös både på ettåringarna och storasyskonen och jag tror att det är fler än jag som är ganska möra ikväll :-) Det gäller dock att ladda om för imorgon är det dags för L:s föräldragruppskalas. Det också hos oss :-)


Nu blir det mello! Det känns dock inte vidare spännande, tycker att lottningen var urkass och det kan bli precis hur illa som helst...

4 kommentarer:

Tävling på Babydjungeln - Jeanette sa...

Grattis!!!

Och vilken bra ide, den vill jag komme ihåg med Oskars mammagrupp!

Vi cill jätta gärna med på blogg middag i hbg, bara höjda till med info, om vi ska hjälpe med nogot och dyl

trevlig lördag
Jeanette

♥ Sojka ♥ sa...

Skojigt med kalas! :)
kram!

Tina sa...

Hej gumman! Åh vilken mysig dag ni verkar ha haft. Vad duktig du är som tar på dig att fixa med allt jämt! Hoppas ni får det lika mysigt idag! KRAM!

Frida-FantastiskaMamman sa...

Mysigt att kunna följas åt i en föräldragrupp...både för barnen och mammorna :)

Han är en riktig liten goding din R...

Kram