25 februari 2012

Solig lördag

Otroligt att min lilla plutt fyller ett år om en vecka! Han är så stor nu! Och det har gått så fort.
Idag åt han äggröra och skinka till frukost när han ätit sin macka och igår beställde jag en egen barnportion med köttbullar och mos till honom! Det känns så galet stort att han äter samma mat som vi!


En soft lördag utan egentliga planer förrän i kväll och jag orkar inte riktigt ta tag i dagen :-) Kom på att jag inte har något att ha på mig ikväll så det blir nog en liten kort runda i ett par affärer.. Sedan lekträff med kompisar eftersom jag tror att framför allt L saknar sina vänner efter en hel vecka på hemmaplan med bacillusker.

Och, som statusuppdatering så har jag fortfarande inte sett någon kula... Men i dag var det lite svårt att se utan att jag hade kräkts.... Så, man kan ju undra om den där kulan är i en blöja, i magen eller någon helt annanstans.

Ok, off we go!

Inga kommentarer: