13 februari 2012

Pyssel och temp


Eftermiddagen har spenderatas till stor del vid köksbordet. L har gjort Alla hjärtans dags-pyssel. Det blev finfina blommor till fröknarna och ett puffigt hjärta till hennes bästa vän.

R var inte alls lika sugen på att låta oss pyssla i fred. Jag funderade på om han kanske hade lite feber, fast han var inte kinkig. Bara mammig :-) Efter kvällsbadet tog vi febern och visst var det lite temp. Så nu fick han en alvedon så jag hoppas att han sover gott och vaknar upp feberfri. Vem vill vara sjuk på Alla hjärtans dag liksom ;-)

5 kommentarer:

Evelina "Evsi" Hellström sa...

Mysigt med pyssel-tid! Hoppas Lillprinsen blir frisk tills imorgon! kram

Russin sa...

hej gumman..
så söta blommor, ska jag försöka komma ihåg och göra med stina nån dag..

ja precis vem vill ha feber på alla <3 dag, inte jag heller.. tyvärr kom den smygandes här ikväll igen på både Stina och mig..
men nu hoppas jag på en läkartid imorgon.. som toppen på det hela fick jag mensen med ikväll, haha.. det är ju så man kan skratta åt allt elände som är nu..

kram och gnatt

Tina sa...

Massor av kramar och KÄRLEK till fina Dig idag på ALLA HJÄRTANS DAG!

Östblomman sa...

Vilka fina blommor! Va gulligt att tänka på sina fröknar :).

Hoppas ni alla är friska idag!

Ha en mysig alla hjärtans dag!
kram

Linda sa...

Mysigt att sitta tillsammans och pyssla, vi gör det alldeles för sällan, eller barnen pysslar nästan varje dag men ofta är det medan jag lagar mat eller gör andra "roligheter" så det blir inte att jag sitter med.
Kramar