20 februari 2012

Måndagslista

Idag måndag är jag, inspirerad av Jennyn som vanligt, glad över att:

♥  L är nöjd med sin födelsedag trots att hon var sjuk och det inte blev några kalas i helgen.
♥ jag varit och köpt en present till mig själv ikväll :-)
♥ mina supersnälla föräldrar ställer upp på lördag och passars barnen så att jag kan gå på mello!
♥ min kära make ska få åka på en efterlängtad skidresa till helgen. Fast jag gissar att han är mer glad över det!
♥ jag idag lyckats beta av lite surdegar som försäkringskasseärende och bankärenden.
♥ J lyckat natta båda barnen - samtidigt - medan jag var ute ett ärende. Vi kan nu sitta i soffan en stund båda två och klockan är bara åtta!

2 kommentarer:

CiliaH sa...

Njut nu av din present ;)

Kram

CiliaH sa...

Sv: nja, jag har kollat runt i en del svenska webbutiker men hittar inget galagrant! USA har jag aldrig handlat från, jo jordgubbslisadockor till Cajsa när hon var liten men det var på ebay.

Kram