03 januari 2012

Tisdagsbus

Halva dagen har spenderats på Busfabriken - till L:s stora glädje. Och det bästa av allt var nog att det var med bästa kompisen :-) De har sprungit runt och klättrat, krupit, hoppat och åkt rutchkana. Hon åt bra med lunch och vi avslutade besöket med en slush puppie.

R har nog också haft det ganska kul. Myyycket att titta på ;-) Han har suttit i ett litet bollhav och krupit omkring lite på småbarnsavdelningen. Det får jag säkert ångra för vem vet hur mycket bacillusker där var?


Nu har vi kommit hem och tar en liten paus. L hade passande nog fått en ny Bamse-tidning i postlådan. Regnet vräker ner och det är skönt att vara inomhus. Trots nattens bra sömn känner jag mig dåsig av vädret. 

R har just somnat och jag ska se hur många minuter jag får på mig att förbereda kvällens middag.

1 kommentar:

Fröken Isakson sa...

Mysigt med lite bus. kram