23 januari 2012

Måndagslista


Jag höll helt på att glömma göra måndagslistan idag! Men visst är det måndag och dags för en lista över vad jag är lite extra glad över just idag:

♥ att L inte var sjuk längre än hon var.
♥ att övriga familjen klarat sig - iaf än så länge (peppar, peppar!).
♥ att jag fick en hel del överstökat på jobbet idag.
♥ att doggen D är piggare nu när hon käkar medicin och får dietkost. Stackars lilla hund som måste banta...
♥ att det imorgon är träff med föräldragruppen och kakan är redan förberedd :-)

Vill du läsa fler måndagslistor så kika in till Jennyn, som startade listan och som har en lista över vilka som brukar göra den :-)

3 kommentarer:

Maria sa...

Skönt å höra att ni alla är på benen!
Har hunden varit dålig eller vad är det som har hänt?

kram kram

CiliaH sa...

Skönt att L är frisk och ni andra verkar ha klarat er!

Hoppas du har en bra kväll.

Kram

♥ Sojka ♥ sa...

Ja testa gärna den! :)

Ja jag hoppas också jag slipper prickarna snart! :)

Hoppas du får en skön tisdag! :)
kram