19 december 2011

Sova hela natten?


Idag har L och jag gjort lite julgodis. Chokladkola och knäck blev det. Jag hade även tänkt göra lite tryffel och en jordnötsgodis, men det får bli en annan kväll. Det var lite väl bra att försöka sig på det också med lillkillen runt benen.

I torsdags flyttade vi ju in R till eget rum och förväntade oss några superjobbiga nätter. Visst har R vaknat några gånger, men ändå somnat om ganska fort. Tills inatt. Då vaknade han kvart över fyra och var klarvaken och vansinnig. Han stog upp i sängen när jag kom in till honom, men sedan låg han mest och skrek. Och så bajsade han där mitt i natten. Superkul att behöva tända upp för att se ordentligt... Klockan 5 var jag äntligen tillbaka i min egen säng men hade själv svårt att somna om då. Typiskt att han började "strula" när vi trodde att de värsta nätterna var över.

Efter tips har vi skaffat Brios Vyssan lull och oj vad bra de är!
J värderade dem till 1000:- efter effekten! Ett bra betyg tycker jag. Och hade de kostat 1000:- så hade vi aldrig vetat om de varit bra, för då hade jag aldrig köpt dem :-)

1 kommentar:

Fnulan sa...

Vad skönt att det verkar funka!!! Och dom knopparna har jag aldrig testat, kommer ju inte att få göra det heller =)
PUSS