20 december 2011

Ingen sömn alls



Fy sjutton vilken natt! Har tappat räkningen på hur många gånger R varit vaken och vi uppe. Minst 12 iaf. Och på morgonkvisten har det varit ca en gång i halvtimmen vilket gjort att jag knappt sovit sedan midnatt.

Tack och lov har han somnat om ganska fort varje gång, men tydligen inte så hårt... Och tack gode Gud för vyssan lull-fötterna på sängen, annars hade jag inte bara varit trött idag utan haft en trasig rygg också.

Jag fattar inte riktigt det här. Kan ju tycka att det borde bli bättre och bättre om nätterna, men tvärtom blir det ju sämre och sämre. Hoppas att min tålamodsbank är påfylld så att jag inte blir helt knäpp av sömnbristen idag!

2 kommentarer:

Russin sa...

hej gumman..

usch för tuffa nätter.. :( Även här har vår lilla loppa bökat i två nätter med ett fasligt spring på henne mellan sängar.. :(

kramisar

Maria sa...

Usch för dessa sömnlösa nätter:-(
Håller verkligen tummar & tår för att det blir mer sömn för er del kommande natt!

Kram Kram