21 juni 2011

Sill, cirkus och sömn

Idag har jag inte haft många minuter över, iaf inte för att sitta här vid bloggen. R har varit ganska tjorvig, kan kanske vara "björnar" på gång för nu är det över en vecka sedan om jag inte minns fel. Han vill bara vara i famnen hela tiden och det är inte helt lätt att göra något annat. Jag har dock hunnit med att hämta min dator som nu förhoppningsvis ska vara fixad och göra köttbullar till midsommar, samt röja lite i grovköket. Så har mina föräldrar varit här en kortis och lämnat löksill till midsommar och farfar har varit och busat med L en stund. Nu har jag, med R i famnen, slängt ihop ett sånghäfte till midsommar också så jag hoppas att det ser ok ut imorgon när jag ska skriva ut det.

L satt en lång stund med sina Bamsetidningar tidigare. Det är så härligt att se hur hon verkar ha samma läsintresse som jag. Just nu är hon med pappa J på cirkus. Jag hade tyckt att det vore kul att gå med men tror inte att R hade gillat det just ikväll. Nu blir det istället en stund i vagnen för honom då doggen D ska få en promenad och jag lite luft. Jag är väldans trött för tillfället och hoppas kunna få lite härlig sömn inatt. Vet inte varför jag inte går och lägger mig i tid när jag vet att jag ändå vaknar ett antal gånger på natten?

1 kommentar:

Tina sa...

Hej gumman! Hoppas du får sova gott inatt. KRAM!