09 mars 2011

Saker som gör mig glad

Den här underbara lilla killen, med antydan till smilgropar, lät mig duscha i lugn och ro även denna morgon! Härligt! Det är inte mycket som behövs ibland för att man ska känna sig lycklig :-)

Han har sovit lite sämre inatt så det har blivit mycket ammanade, men det har varit ok. Jag fick en extra stunds sömn på morgonen.

Ett litet dilemma, eller i-landsproblem som jag gillar att kalla dem är det här med kläder. Degmagen är ju liksom inte borttrollad och det är supersvårt att veta vad jag ska ha på mig. Känner inte för att köpa nya kläder nu heller, för jag hade inte tänkt vara i den här sizen någon längre tid. Så imorse provade jag ett par gamla jeans, från pre-pregnancy - och de passade! Alltså, de sitter ju inte urläckert (men det gjorde de förmodligen inte innan heller) och degmagen hänger liksom över kanten så det behövs något otight upptill, men det vill jag ju ändå ha. Jag har jeans på mig! För första gången på hur länge som helst! Jag, som är en jeanstjej, har haft klänning större delen av graviditeten och det har känts toppen, men det är ganska härligt att ha jeans idag! Återigen, ibland är det ganska lite som behövs för att man ska känna sig glad!

1 kommentar:

Annica sa...

guuuu så fin han e!!!