07 mars 2011

Ljuvlig måndag

Ännu en måndag, även om jag lite smått lost i veckodagarna.. Det är iaf dags för en måndagslista a' la Jennyn och här är några saker över varför jag är extra glad just idag:

♥ att vi fått världens sötaste lillebror! Jag är inte alls partisk i frågan...
♥ att R sovit bra inatt vilket gjort att jag också sovit bra och känner mig ganska pigg!
♥ att jag nu har en underbar man, en underbar dotter och en underbar son - vad har jag gjort för att förtjäna en sådan fin familj?!?
♥ att det är lite vår i luften!Även om jag inte ör ute så mycket just nu så ser jag det genom mina supersmutsiga fönster och blir såå sugen på att gå ut! 
♥ att jag inte är konstant kissig! Det är ljuvligt! Jag tror inte att jag uppskattat något såå mycket på länge!
♥ att vi grillade hamburgare igår och passade på att grilla kycklingfilé tills idag. Härligt att ha halva middagen klar idag!
♥ att jag få vara hemma med min söta lilla R och kära känna honom om dagarna och hitta lite nya rutiner. Jag ska verkligen passa på att njuta!

2 kommentarer:

Amanda sa...

Men åh vilken härlig lista! ^^
Jag har mått uruselt och inte orkat varken blogga eller läsa andra bloggar. Får lite mer energi nu bara av att läsa din lista. GRATTIS till världens finaste lillebror! ♥
Snart är det också våran tur hoppas jag! ^^
Kramar i massor! Och NJUT!!!!!

Linda sa...

Vilken härligt lista, förstår att du njuter av allt just nu.
Så ni har redan invigt grillen, det måste vi också göra snart, det är ju så gott.
Massor med kramar