24 februari 2011

Provsvar

Fick just ett samtal från en bm (min är på semester) som berättade att de fått provsvaren (vilket i sig var skumt då det ena provet skulle ta en vecka.. men jag är tacksam att det gick fortare!). Det ena värdet såg bra ut, men jag har tydligen förhöjda gallsyror (därav den otroliga klådan). Så nu blir det ett besök på apoteket för ytterligare en tablett och nya prover på måndag. Sedan blir det ett läkarbesök på tisdag på sjukhuset istället för hos bm som det var planerat. Känns ändå bra att veta att jag faktiskt inte inbillar mig att det kliar överallt. Visst känns det som en evighet till tisdag, men det känns ändå skönt att de har lite koll på mig för tillfället.

2 kommentarer:

Linda sa...

Skönt att du fick provsvaren tidigare och nu kan få hjälp för din kläda. Är det tal om att sätta igång dig tidigare för det här eller är det ändå på en "bra nivå" fortfarande?
Kramar

Anonym sa...

Åh skönt, hoppas du kan få hjälp då! Trevlig fredag!